MIGHT&MAGIC HEROESV SEVENTH ECLIPSE

MIGHT&MAGIC HEROESV SEVENTH ECLIPSE


#1 2014-11-15 22:30:29

 Sylan

http://i.imgur.com/mVxJflp.jpg

Zarejestrowany: 2014-11-15
Posty: 26
Punktów :   

Cytadela

http://i.imgur.com/SDejJNM.jpg



http://i.imgur.com/TaiYupw.jpg



RASA: JASZCZUROLUDZIE, GNOLLE
PAŃSTWO:THALL MANOR
STOLICA:KHARDUM
RELIGIA:ASHA- SMOCZYCA ŁADU
BOHATER:WŁADCA BESTII



Jaszczuroludzie to człekokształtne gady stworzone w czasach starożytnych z krwi Ashy. Mieli pełnić rolę łączników pomiędzy światem snów, do którego udała się smoczyca ładu, a tymi których pozostawiła. Z początku byli tylko kapłanami, czy doradcami. Jednak od czasu upadku królestwa Shantiri wielu spośród nich szkoliło się na wojowników. Obecnie jaszczuroludzie żyją z dala od innych raz na bagnach Thallan.

http://i.imgur.com/1jFTJOu.jpg



http://i.imgur.com/7BrhFs4.jpg



http://i.imgur.com/wBelsXX.jpg


"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa"

http://i.imgur.com/GmKY0Oo.jpg



Najważniejszą osobą w państwie jest Car (nazywany również Thall Oni- Władca Thall). Pełni on funkcję głównie reprezentacyjną, rzadko bierze czynny udział w sprawach państwa. Jako jedyny posiada moc odwoływania ze stanowiska Komesa, czy Zarządcy Miasta. Tytuł Cara nie jest dziedziczny, ale jest wybierany przez wiedźmy i szamanów. Zaraz po Carze najważniejszymi osobami w państwie są Komesi. Komes podobnie jak Car jest funkcją przyznawaną dożywotnio. Odpowiadają tylko przed Carem. Formalnie to oni władają krajem. Istnieje trzech Komesów zajmujących się wojną, administracją i sprawami publicznymi. Pierwszy Komes zajmujący się wojskiem ma swoją siedzibę w Khardum i pełni tam funkcję Zarządcy Miasta. Zarządca Miasta to najważniejsza osoba w poszczególnych plemionach. Praktycznie posiadają prawa zbliżone do Komesów, jednak odpowiadają przed nimi. Obecnie jest siedmiu Zarządców Miast. Resztę społeczeństwa można podzielić na kastę trybunów (Ich zadaniem jest głównie opieka nad świątyniami. Do tej grupy zaliczają się również osoby obdarzone magią. To oni wybierają Carów.), kastę farysów (Do tej grupy należą Jaszczuroludzie, który zyskali przydomek Wojownika. Tytuł nadawany przez Zarządcę miasta za odpowiednie zasługi, nie koniecznie związane z wojną), kastę kwirytów (Obywatele państwa) oraz kastę helotów (Niewolnicy i jeńcy wojenni).

http://i.imgur.com/7j5ygyJ.jpg



http://i.imgur.com/OR83aNo.jpg



http://i.imgur.com/KRAtRuC.jpg



http://i.imgur.com/LbJh6p3.jpg



http://i.imgur.com/qm1aw5z.jpg



http://i.imgur.com/fQZoCPQ.jpg



http://i.imgur.com/jqK3yu8.jpg



http://i.imgur.com/PeVpoSl.jpg



http://i.imgur.com/BHtNaIS.jpg



http://i.imgur.com/u58riTc.jpg


Gnolle są trzonem armii Cytadeli. Nie są oni zbyt silni, ale są wytrzymali i nieustępliwi, w czasie bitwy zostają do końca walk. Giną lub zwyciężają. Gnoll to także daleki kuzyn wilkołaka. Jest jednak szybszy i bardziej niebezpieczny. Ma również większą inteligencje od wilkołaka.

http://i.imgur.com/CB6pqaC.jpg


Największym błędem, jaki może popełnić Gnoll, to oddanie się dzikiej furii - staje się wtedy nieprzewidywalny i niepohamowany, ale spada również im zdolność obrony. Maruderzy jednak nie zwracają na to uwagi. Są również dobrymi myśliwymi i traperami. Gardzą tchórzami, są oni gotowi stawić każdemu niebezpieczeństwu lub zginać.

http://i.imgur.com/kvM1Mpl.jpg


Siepacze są szybsi i silniejsi od innych Gnolli. Można ich poznać po szarym, gęstym futrze i typowo wilczych pyskach oraz czerwonych oczach. Stawiają oni głównie na obronę, przez co ich szybkość znacznie się zmniejsza.


http://i.imgur.com/NIATbmT.jpg


Reptiloni to specyficzna odmiana jaszczuroludzi, którzy są szczególnie związani z środowiskiem wodnym. Ich ciało pokryte jest małymi łuskami, co czyni je bardziej podatne na ataki lecz doaje im tym samym możliwość lepszej koordynacji ruchowej, którą wykorzystują w łucznictwie.

http://i.imgur.com/Os1jYb0.jpg


Łowczy to elita wśród łuczników Thallan i wcale nie jest tak łatwo do nich dołączyć. Każdy kandydat musi przejść serię trudnych zadań, gdzie sprawdzane są jego umiejętności walki wręcz i na dystans, a także znajomość ziół i innych specyfików pozwalających przetrwać w głuszy. Nic więdz dziwnego, że jeżeli chodzi o przetrwanie podczas walki nikt nie wie lepiej jak Łowca.

http://i.imgur.com/neqxHoW.jpg


Jak w każdym społeczeństwie znajdują się istoty pół-krwi tak ma to miejsce i na bagnach. Nadzorcy to pół-reptilony i pół-jaszczuroludzie. Posiadają więc cechy obu tych ras. Po reptilonach odziedziczyli posturę ciała oraz wysoką inteligencję, natomiast po ich większych kuzynach wysoką siłę. Choć nie są równie zwinni co ci pierwsi, nie porzucili łuków. Dzięki wszechstronnej wiedzy na temat fauny Thall Manor, Nadzorcy pełnią rolę opiekunów zwierząt w czasie pokoju.


http://i.imgur.com/N1nmVOx.jpg


Znachorzy pełnią dwojaką rolę w społeczeństwie. Z jednej strony wykorzystują różnego rodzaju zioła do leczenia ran swoich braci, z drugiej pomagają i doradzają wiedźmą. Można by rzec, że są zarządcami ich domostw. Jeśli wiedźma ma problem pierwsze co robi to prosi o radę zaufanego znachora.

http://i.imgur.com/sxlD0AJ.jpg


Kiedy Znachorzy ukończą 100 lat wyruszają w daleką podróż do Świętego Jeziora, mieszczącego się w rejonie wysp Hashimy. Tam przez kilka lat starają się zyskać łaskę Smoczycy Wody. Kiedy ich duch stanie się jednością z otaczającym ich światem, mogą powrócić do swoich domów, już nie jako Znachor lecz Zaklinacz.

http://i.imgur.com/9DtPPkC.jpg


W celu stania się Demonologiem, Znachorzy udają się do Temur, gdzie mieszkają najpotężniejsze Wiedźmy kontroljące płomienie. Przez 15 lat uczą się tajników władania ogniem, osłabiania przeciwników i wykorzystywania ich słabości. Zyskują również szeroką wiedzę na temat demonów, ich nawyków i słabości. Kiedy szkolenie chyli się ku końcowi młody Demonolog wyrusza na poszukiwanie swojej pierwszej ofiary- Demona, którego głowa stanowi cenne trofeum wśród demonologów i jest symbolem ich pozycji w tej kaście.


http://i.imgur.com/bE9UrLU.jpg


Bazyliszki to jedne z najbardziej tajemniczych stworzeń Ashan. Tak na prawdę mało można o nich powiedzieć, bo większość swojego życia mieszkają w ciemnych jamach z dala od zamieszkałych osad. Choć przypominają dużą jaszczurkę, bliżej im pod względem trybu życia do węża. Te bestie są uważane przez mieszkańców Thall Manor za najsilniejsze istoty, dlatego wiele Jaszczuroludzi poświęca swoje całe życie na hodowaniu tych niebezpiecznych jaszczurek.

http://i.imgur.com/yVcYn7z.jpg


Te gatunek bazyliszka jest szczególnie lubiany przez zamożne rodziny Jaszczuroludzi. Większość z nich należy jednak do Cesarza Thall Manor, od czego wzięła się ich nazwa. W swoich pokaźnych ogrodach hodują te dumne istoty i przygotowują je do walki, by w razie potrzeby niczym dzikie bestie rzucały się w obronie swojego pana.

http://i.imgur.com/EPdT42y.jpg


To najstarsze i najrzadsze Bazyliszki, które żyją pośród Jaszczuroludzi. Łapane w wieku już dojrzałym i tresowane, są bardziej agresywne i zażarte niż inne odmiany. Jest to bardzo trudne i niebezpieczne zajęcie poskromić taką bestię, jednak gdy już się to uda są niezwykle ważnymi istotami w armii Władcy Bestii.


http://i.imgur.com/FLOVKjH.jpg


Gorgona swym wyglądem przypomina olbrzymiego byka. Ciało jej pokryte jest prawie w całości twardą jak stal łuską. Występuje dość licznie na terenach bagien i nie trzeba poświęcać jej specjalnie dużo czasu. Jaszczuroludzie wykorzystują te potężne istoty nie tylko jako jednostki walczące, ale także pełni rolę wierzchowca, czy "konia pociągowego".

http://i.imgur.com/1n6HaIJ.jpg


Te Gorgony są w pewnym rodzaju eksperymentem Wiedźm. Mówi się, że kilkaset lat temu pewna wiedźma jadąc na gorgonie przygotowywała różnego rodzaju mikstury wzmacniające. Nie zwróciła jednak uwagi na stojącą na drodze kłodę. Spadła z siodła, a całą zawartość fiolki wylała na gorgonę. Wydawałoby się że zwierze zaraz padnie, jednak gorgonie nic się nie stało. Z upływem czasu okazało się, że bestia stała się o wiele silniejsza i wytrzymalsza. Wiedźma postanowiła sprzedać recepturę na miksturę i tak rozpowszechniła się po całym Thall Manor.

http://i.imgur.com/Fnwswxq.jpg


Demogorgony zostały stworzone przez Wiedźmy z ciał poległych Gorgon. Choć przypominają je wyglądem w ich wnętrzu kryje się niespokojny duch, który za wszelką cenę próbuje wyrwać się z tego przeklętego ciała. Efektem jego starań są wiecznie wydobywające się z pyska Demogorgony obłoki ognia i dymu.


http://i.imgur.com/rWuEzan.jpg


Coatle są dziełami Ashy stworzonymi z jej myśli. Przez lata żyły razem ze smoczycą w świecie marzeń i snów. Kilka set lat temu pewna wiedźma ujrzała w wizji te majestatyczne stworzenia. Poświęciła życie, by znaleźć sposób na sprowadzenie ich do świata materialnego. Po kilkudziesięciulatach osiągnęła sukces przyzywając pierwszego Coatla.

http://i.imgur.com/4BxUz8B.jpg


Quetzacoatly są nazywane przez rasę jaszczuroludów królami powietrza, nie bez powodu. Dzięki potężnym skrzydłom są niezwykle szybkie i zwinne. Potrafią przelecieć setki mil w ciągu jednego dnia i nawet się nie zmęczyć. Dzięki błogosławieństwu Ashy są również niezwykle wytrzymałe na obrażenia zarówno fizyczne jak i te magiczne. W kulturze jaszczuroludzi są one symbolem siły i odwagi, dlatego kiedy choć jeden z nich znajduje się w armii szanse na zwycięstwo znacznie wzrastają.

http://i.imgur.com/JV7Zhpb.jpg


Meracoatle nazywane Synami Nocy zamieszkują  nieprzebrane gęstwiny Księżycowej Puszczy. Rzadko się zdarza, żeby można było spotkać je w innych częściach kraju. Są to istoty o charakterze dosyć łagodnym. Atakują tylko wtedy, gdy czują, że ich życie może być zagrożone. Dzięki smoczej krwi płynącej w ich żyłach, Meracoatle posiadają moc tworzenia iluzji. Płomień, który tli się na kocu ich pyska jest jedną z iluzji, a służy głównie do wabienia w swoim kierunku zbłąkanych istot.


http://i.imgur.com/fvmbHlK.jpg


Gorgoryczyny to podgatunek jaszczuroludzi, którzy zostali sztucznie połączeni przez wiedźmy z niewolników. Początkowo wykorzystywano w tym celu różnego rodzaju zioła i eliksiry. Efekty były jednak mało zadowalające. Później podobnie jak magowie zaczęli wykorzystywać w eksperymentach smoczą krew. Co ciekawe w zależności od tego ile jaszczuroludzi i jakiej płci zostało wrzuconych do jeziora smoczej krwi, końcowy wygląd gorgoryczyna znacznie się różnił. Wiedźmy postanowiły to wykorzystań i stworzyły kilka odmian gorgoryczynów zdolnych do rozmnażania. Na chwilę obecną ze względu na problemy z dostępnością smoczych żył takie rytuały to rzadkość.

http://i.imgur.com/hMkzv5b.jpg


Starszymi Gorgoryczynami nazywamy te, gdzie proces przemiany zakończył się w pełni sukcesem. Są one znacznie szybsze i silniejsze od swoich poprzedników. Posiadają dodatkową parę głów ulokowanych w tylnej części grzbietu, dzięki czemu mają pełny zakres widzenia. Dodatkowo zyskały zdolność regeneracji, czyniąc je najpotężniejszymi znanymi istotami żyjącymi na bagnach.

http://i.imgur.com/7JSmpKX.jpg


Czasami zdarza się, że w ostatniej fazie przemiany gorgoryczyn całkowicie traci panowanie nad swoim ciałem. Jego ruchy są chaotyczne i nieprzewidywalne. Jednak siła bestii skłoniła wiedźmy do próby poskromienia tych opętanych istot. Po wielu latach udało się stworzyć recepturę, dzięki której gorgoryczyn nauczył się wykonywać proste komendy. To wystarczyło jaszczurom, by wykorzystać je jako idealna broń przeciwko swym przeciwnikom.


http://i.imgur.com/iJUZJXf.jpg



http://i.imgur.com/v7ia9JQ.jpg



http://i.imgur.com/LcsOhNO.jpg



http://i.imgur.com/3Uzy3on.jpg



Mod zawiera nowe modele by Zahar

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragongame.pun.pl www.battleofimmortals.pun.pl www.pedagogikagrc.pun.pl www.freedom.pun.pl www.clanstk.pun.pl