MIGHT&MAGIC HEROESV SEVENTH ECLIPSE

MIGHT&MAGIC HEROESV SEVENTH ECLIPSE


#1 2014-11-15 22:43:33

 Sylan

http://i.imgur.com/mVxJflp.jpg

Zarejestrowany: 2014-11-15
Posty: 26
Punktów :   

Sylwan

http://i.imgur.com/imf0gYQ.jpg



http://i.imgur.com/TaiYupw.jpg



RASA: LEŚNE ELFY
PAŃSTWO:IROLLAN
STOLICA:SYRIS EBIS
RELIGIA:SYLANNA- SMOCZYCA ZIEMI
BOHATER:ŁOWCA



Elfy to łaskawe i cierpliwe dusze, które żyją w bliskiej harmonii z ziemiami i lasami. Są związane z Sylanną, smoczycą ziemi. Jej rozważną naturę i pradawną mądrość widać w ich podejściu do życia i kultu. Ci druidzi, wojownicy i myśliwi, szczególnie obdarzeni magią natury, pozostają w przyjaźni z magicznymi stworami zamieszkującymi dzikie ostępy (krwiożerczymi wilkami, jednorożcami, gryfami…) oraz duchami natury lub nimfami (driadami, duszkami, chochlikami, drzewcami…). Niechętne skupiskom miejskim, elfy żyją w zgodzie z pradawnymi obyczajami, nakładającymi na nie odpowiedzialność za lasy i żywe stworzenia, a ci, którzy ośmielą się im szkodzić, nie unikną kary

http://i.imgur.com/1jFTJOu.jpg



[SoS]



http://i.imgur.com/y0oEnC0.jpg



http://i.imgur.com/wBelsXX.jpg



“Żyj i pozwól żyć… w harmonii”. Czuj otaczający cię, żywy świat. Wszystko jest jego częścią, zarówno to co najpodlejsze, jak i to co najbardziej czyste. Wszyscy jesteśmy nićmi splecionymi w tkaninę egzystencji.

http://i.imgur.com/GmKY0Oo.jpg


Królem elfów od czasów Piątego zaćmienia jest Findan, który obecnie pełni również funkcję Najwyższego Druida (Prawo zwyczajowe mówi, by władca elfów znał tajniki druidyzmu, w celu lepszego zrozumienia natury i świata). [SoS]

http://i.imgur.com/YjHNhbx.jpg



Większość elfów wciąż szuka opieki u smoczycy ziemi. Z wdzięczności za ochronę są one strażnikami jej ziemskiego dominium, a przede wszystkim wszelkiego życia, które wyrasta z ziemi, w tym roślin i zwierząt.

http://i.imgur.com/nGX1viY.jpg



Ziemia panuje nad harmonią sił natury, w tym nad królestwami skał, roślin i zwierząt. Są one uosabiane przez kamień, drewno i ciało. Ziemia symbolizuje również instynkt i świadomość świata. Elfy odwołują się do magii ziemi, chroniąc pierwsze dzieło Ashy, jej ogród, i czcząc pierwsze drzewo. Magia jest dla nich czymś naturalnym, ponieważ wiedzą, że mogą z niej skorzystać, jeśli mają czyste intencje. Stają się w ten sposób strażnikami samego życia.

http://i.imgur.com/HsraNrf.jpg



Elfy nie cierpią otwartej walki i wolą korzystać ze strategii partyzanckich. Dla elfiego generała bitwa doskonała to taka, w której przeciwnik nie jest w stanie dostrzec ani jednego Elfa. Kluczowe miejsce w tej taktyce zajmuje zmienność pozycji - Elfy są mistrzami w symulowaniu odwrotu i wciąganiu przeciwnika na pozycje, które zapewniają im przewagę. Utrzymanie terenu nic dla nich nie znaczy - w walce robią wszystko, aby tylko rozerwać szyki nieprzyjaciela.
Główne siły Elfów zazwyczaj osłaniają niewielkie partyzanckie komanda, których zadaniem jest wciąganie nieprzyjaciela w pułapki, gdzie jest on z trzech stron zasypywany strzałami. Łucznicy i druidzi strzelają z ukrycia, po czym zmieniają pozycje i strzelają ponownie. Im większe zamieszanie uda im się wywołać gradem strzał i zaklęć dystansowych, tym lepiej.

http://i.imgur.com/OWHZqYa.jpg



28-40 RSS: Wojny Ognia-Pierwszy Najazd Demonów.

50 – 260 RSS: Powstanie królestwa Irollan.

528 RSS: Bunt Tuidhany.

540 RSS: Wojna Gorzkich Popiołów- Narodziny Mrocznych Elfów.

566 RSS: Dzień Ognistych Łez- Zniszczenie Matki Drzew Brythiggy. Śmierć Tuidhany

585 RSS: Odkrycie Spisku Demonów w Dniu Ognistych Łez.

602 RSS: Narodziny nowej Matki Drzew Elthiggy. [SoS]

756 RSS: Śmierć Vaniela. Alaron nowym władcą.

951 RSS: Piąte Zaćmienie– Wojna Szarego Przymierza

969- 974 RSS: Szóste Zaćmienie- Śmierć Alarona. Objęcie władzy przez Findana.

[SoS]

997 RSS: Zniszczenie Zimowej i Jesiennej Stolicy.

1002-1020 RSS: Powstanie nowej stolicy elfów.

Notka historyczna:
Cztery sezonowe stolice zostały połączone w jedną (część z nich została zniszczona podczas kilku trzęsień ziemi, które nawiedziły te ziemię 40 lat temu). Obecna siedziba władzy znajduje się nieopodal nowego Drzewa Życia . Teren wokół niego jest święty dla elfów i chociaż Irollan jest teraz otwarty dla przybyszów na te ziemię nie mają prawa wstępu. W celu ułatwienia kontaktów między innymi państwami Syris Vinthil stało się niejako polityczną stolicą kraju (tam Findan przyjmuje zagranicznych gości).

http://i.imgur.com/EWiKAtj.jpg



http://i.imgur.com/OR83aNo.jpg



http://i.imgur.com/g8KzZnH.jpg


Łowcy są strażnikami Irollan i doborowymi wojownikami Sylanny. Biegle posługują się mieczem oraz łukiem, dobrze znają leśne ścieżki, a prócz tego potrafią się komunikować z dzikimi stworzeniami i duchami natury. Kiedy elfie dziecko zostaje wybrane, by podążyć ścieżką łowcy, przechodzi zaawansowane szkolenie prowadzone przez trzy główne kasty społeczne elfów: myśliwych, tancerzy ostrz i druidów. Gdy dziecko jest gotowe, wysyła się je do głębokiej kniei, aby odszukało opiekuńczego ducha. Kiedy powróci z tej proroczej misji, ma zdolność przybierania kształtu swego opiekuna, a plemię uznaje ja za prawowitego łowcę.

http://i.imgur.com/0kmii50.jpg


Anwen
Anwen broni lasów, flory i fauny z zaangażowaniem godnym podziwu, nawet jak na elfickie standardy. Skazała sama siebie na dobrowolne wygnanie do lasów Irollan - dba o nie jak tylko umie najlepiej i stała się sławna jako ich obrońca. Biada temu, kto zdecyduje się niszczyć las, jego mieszkańców lub strażników - gdy Anwen idzie na wojnę, bogini Sylanna walczy u jej boku, a jej wściekłość spada na wrogów niczym burza.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: MIECZ SYLANNY, PODSTAWOWA OBRONA, OCHRONA

http://i.imgur.com/FqnQpCV.jpg


Dirael
Osy latające nad głową, krążące szerszenie, pracowite pszczoły - od dziecka Dirael uznawała te drobne istoty za piękne i fascynujące, niczym cenne, bzyczące klejnoty. Była w nich tak zakochana, że została Druidką, by lepiej poznać ich naturę i tajemnice. W końcu odpowiedziała na zew Harmonii i poszła na wojnę, teraz służy Sylannie przywołując hordy swych ulubionych istot, by gnębiły przeciwnika.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: KRÓLOWA ROJU OS, MAGIA PRZYWOŁANIA, MISTRZ PRZYWOŁANIA

http://i.imgur.com/4E3wKxX.jpg


Gilraen
Ponury i niezwykle wrażliwy w kwestiach dotyczących honoru, Gilraen trenował przez długi czas elficką sztukę szermierki. Stał się znanym mistrzem ostrza i obecnie jest wybitnym nauczycielem sztuki Tańca Wojennego. Jego precyzja, dyscyplina i determinacja udziela się często oddziałom, którymi dowodzi. Nie bez znaczenia jest również trening, który jednostki przechodzą pod czujnym okiem Gilraena.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: MISTRZ OSTRZA, PODSTAWOWA OBRONA, OCHRONA

http://i.imgur.com/LKDE1x9.jpg


Ossir
Ossir to doświadczony i skuteczny myśliwy oraz geniusz łuku; prawdopodobnie jest najlepszym łucznikiem w królestwie. Jego talenty wydały się niezbędne królowi Alaronowi, gdy poszukiwał oficerów do swojej armii, choć Ossir wolałby zapewne pozostać w swoim ukochanym lesie. Wszelkie wątpliwości minęły jednak już po pierwszej bitwie, gdy okazało się, że łucznicy pod dowództwem Ossira sprawiają się o wiele lepiej niż zazwyczaj.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: MISTRZ POLOWANIA, SZCZĘŚCIE, ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ

http://i.imgur.com/S9lZ8DK.jpg


Talanar
Talanar był jedynym, który przeżył brutalny atak w Dniu Łez Ognia. Widok setek martwych towarzyszy napełnił młodego wojownika niepohamowaną wściekłością, która do dziś odzywa się za każdym razem, gdy widzi jak giną sojusznicy. Jego chęć zemsty jest tak wielka, że udziela się tym, którzy są w pobliżu; im więcej jego oddział straci ludzi, tym bardziej zajadle walczy.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: FURIA ELFÓW, DOWODZENIE, WERBUNEK

http://i.imgur.com/90p4XXE.jpg


Vinrael
Vinrael ma dwie cechy, które czynią go cennym dla elfów - jest bardzo uważnym obserwatorem oraz widział więcej bitew, niż jakikolwiek inny sylvański wojownik. Bystre oczy jego oraz jego sokołów, latających zawsze w pobliżu, śledzą z zainteresowaniem każdy element terenu, jednostki oraz taktyki. Analizując strategię własną oraz wroga, Vinrael potrafi wiele się nauczyć na podstawie sukcesów i porażek obu stron.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: WETERAN, OŚWIECENIE, INTELIGENCJA

http://i.imgur.com/9uZlAwA.jpg


Wyngaal
Wyngaal był zwiadowcą i myśliwym, lecz wściekłość na nieprzyjaciół zakłócających sylvańską Harmonię uczyniła z niego wojownika. Polega on na wiedzy zdobytej w młodości, zawsze pełen jest pomysłów na nowe zapadnie, pułapki i inne niespodzianki dla wroga. Przeciwnik, który napotka na swej drodze Wyngaala i jego oddziały, raczej nie będzie miał przewagi startowej, ponieważ Wyngaal wykazuje się niezwykłą czujnością pozwalającą mu zawsze mieć coś w zanadrzu.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: SZYBKO UDERZAJĄCY, PODSTAWOWY ATAK, TAKTYKA

http://i.imgur.com/9dM8mzG.jpg


Ylthin
Pojmana za młodu przez łowców niewolników wywodzących się z mrocznych elfów, Ylthin uniknęła ponurego losu dzięki pomocy Jednorożca. Od tego czasu wielbi te tajemnicze stworzenia zamieszkujące lasy i poświęciła życie na współpracę z nimi. Nikt nie rozumie Jednorożców lepiej niż Ylthin, zaś wiedza ta pozwala jej maksymalnie wykorzystać w walce szybkość i siłę tych istot.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: DZIEWICA JEDNOROŻCA, MAGIA ŚWIATŁA, MISTRZ ŁASK

http://i.imgur.com/zfB498S.jpg


Findan
Biorąc pod uwagę trening i upodobania, jest bardziej poetą i dyplomatą niż wojownikiem. Władając mieczem Findan nie czuje się tak pewnie, jak większość jego braci. Zdecydowanie woli uderzać szybko i mocno, lecz z odległości. Jego ulubioną taktyką jest gnębienie wroga długotrwałym ostrzałem z łuków.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE: RÓJ STRZAŁ, PODSTAWOWY ATAK, TAKTYKA

http://i.imgur.com/LbJh6p3.jpg



http://i.imgur.com/i7ptXR1.jpg



http://i.imgur.com/EWiKAtj.jpg



http://i.imgur.com/fQZoCPQ.jpg



http://i.imgur.com/O5vGbZP.jpg



http://i.imgur.com/auUAn92.jpg



http://i.imgur.com/V7DAdo3.jpg



Damlad
Podczas Wojny Krwawego Księżyca, w której starły się siły demonów i wszystkich ludów Ashan, Damlad stało się miejscem heroicznej obrony przed licznymi i lepiej uzbrojonymi armiami piekieł. Obrońcy rzucili zaklęcie obronne na mury miasta, przenosząc na nie ich własną wściekłość bitewną. Właśnie dzięki temu, elfom udało się obronić mury miasta, co w końcu zmusiło demoniczne oddziały do ucieczki.
Wieże Strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej

Diraen
Diraen jest miastem, w którym znajdują się liczne obozy i wojskowe składy. Różne oddziały z armii Ygg-Chall bezustannie przewijają się przez to miejsce lub są tu szkolone. W takich warunkach znalezienie dodatkowego szermierza nie stanowi wielkiego problemu.
Zwiększa przyrost jednostki 2 poziomu o 1 tygodniowo

Erewel
Koneserzy i kolekcjonerzy skłonni są zapłacić duże pieniądze za unikalne i piękne rękodzieła elfów wykonywane w drewnie, skórze i kryształach przez uzdolnionych rzemieślników z miasta Erewel. Samo miasto również czerpie korzyści z tego handlu nakładając pokaźny podatek na wszystkich kupujących.
+250 szt. złota

Altyr
W sercu elfickich lasów znajduje się Altyr - odwieczna góra. U jej stóp leży miasto, którego głównym zadaniem jest dostarczanie rudy do produkcji broni. Pomimo tego, iż miasto odgrywa ogromną rolę, to jednak elfy po cichu przyznają, że taki sposób zarabiania na życie jest niczym wygnanie.
+1 Rudy dziennie

Giladan
Przez wiele lat Irollan był sprzymierzony z Imperium Gryfów i miasto to było miejscem podpisania traktatu, na podstawie którego zawarto Szary Sojusz. W dowód przyjaźni inżynierowie z Imperium Gryfów nauczyli kowali z Giladan sekretu balisty. Miasto nadal pozostaje jednym z niewielu miejsc w całym Irollanie, w którym wytwarza się ten rodzaj broni.
Koszt produkcji Balisty jest trzy razy mniejszy

Mensyl
Drzewa tworzące mury Mensyl i będące miejscem pierwszego kręgu Druidów w całym Irollanie są jedyne w swoim rodzaju. Sięgają daleko w głąb ziemi, a ich pradawna druidyczna magia nierozerwalnie łączy je z samym światem Ashan. Jeśli wróg zdoła rozbić mur, drzewa reagują i odbudowują jego zniszczoną część.
Mury, Wieże Strzelnicze i Brama mają 50 punktów życia więcej

Hallin
W umysłach elfów nazwa miasta kojarzy się ze słowem "bohater". Kiedyś nieliczna i słabo wyposażona grupa wojowników przez trzy śnieżne zimowe dni odpierała ataki znacznie większej armii mrocznych elfów. Dziś wystarczy tylko, aby rogi zabrzmiały melodią Pieśni Niezłomnych opowiadającą historię bitwy, a serca obrońców wypełnia wiara i pewność siebie.
Zwiększa morale bohatera broniącego zamku o 1

Firios
Nawet bystre oko może nie zauważyć nieruchomych postaci elfickich łuczników, którzy strzegą Firios. Miasto to strzeże świętej elfickiej relikwii - Drzewka Brythigga, inaczej zwanego Drzewkiem Świata. Dla elfów jest to miejsce święte, dlatego też ulokowali w nim dodatkowe siły obronne.
Zwiększa przyrost jednostki 3 poziomu o 1 tygodniowo

Wenlan
Na kwiecistych polanach otaczających Wenlan odbywa się festiwal Trzech Księżyców. Z tego powodu Nimfy i  Rusałki - stworzenia, które nie wyobrażają sobie życia bez uroczystości - ustanowiły miasto swoją stolicą. Elfy nie miały nic przeciwko temu, zdając sobie sprawę z tego, że wielka liczba tych istot zagwarantuje większe bezpieczeństwo.
Zwiększa przyrost jednostki 1 poziomu o 1 tygodniowo

Anfail
Na placu miasta Anfail stoi głaz. W istocie miasto zostało odbudowane wokół niego po Wojnie Krwawego Księżyca. Głaz spadł z niebios podczas oblężenia miażdżąc generała demonów wraz z jego ochroniarzem i wywołując zamęt w szeregach najeźdźców. Ponieważ powszechnie wiadomo, że głaz przynosi szczęście, każdy obrońca Anfail dotyka go przed bitwą.
Zwiększa szczęście bohatera broniącego miasta o 1

Sylina
Sylina to miasto druidów, ukryte w gąszczach Irollan. Tutaj mieszkańcy rozmawiają z naturą, czerpiąc zeń siłę i wiedzę. Część z nich, ukryta w leśnych ostępach, wiedzie żywot pustelnika, będąc w zgodzie z Lasem. Wyznawcy Sylanny są hojni i uprzejmi, zawsze chętnie pomagają w potrzebie.
Zwiększa przyrost jednostki 4 poziomu o 1 tygodniowo

Vinlad
W Vinlad rozgrywane są doroczne zawody łucznicze “Oko Myśliwego”, które przyciągają rzeszę najznamienitszych łuczników z całego Irollan. Z tego też powodu, miasto to jest źródłem najlepszych strzał; miejscowy kowal pracuje tylko nad tym typem uzbrojenia, co jest dość nietypowym rozwiązaniem.
Koszt produkcji Wozu z Amunicją jest trzy razy mniejszy

Nargorad
Dziesięć lat po Wojnie Krwawego Księżyca elfy powróciły na gruzy zniszczonego przez demony miasta, które straciło swą potęgę. Po odbudowaniu miasto zyskało nową nazwę i funkcję: wydobywanie siarki, która była potrzebna elfom do odbudowy ich zrujnowanego królestwa.
+2 siarki, kryształu i klejnotu tygodniowo

Shalaya
Mimo iż pewna część elfów kocha wodę i ocean, to jednak zdecydowana większość ich studiów i wiedzy koncentruje się na lasach i górach. Królowie, zauważając wagę handlu morskiego pod kątem obrony oraz wymiany surowców, dopilnowują, aby koszty nabycia statków nie były w Shalaya zbyt wysokie, co w założeniu ma zachęcać więcej elfów do podróży morskich.
Koszt budowy łodzi w Stoczni jest o połowę mniejszy

Rael
Przez lata elfy strzegły tajemnicy tego miasta i kryształów, z których wytwarzały wspaniałą biżuterię oraz artefakty. Sekret został odkryty podczas Wojny Krwawego Księżyca, ale okazało się, że tylko mieszkańcy Irollan byli w stanie opanować związaną z nim sztukę. Od tego czasu miejscowi górnicy jawnie wydobywają kryształy potrzebne wyznacom Sylanny do ich magicznych obrzędów i przedmiotów.
+2 Kryształu tygodniowo

Falltyl
Prostota życia elfów często stoi w sprzeczności z bogactwem piękna przedmiotów przez nie wykonywanych. Rzeczy uważane za zbyt pretensjonalne znajdują łatwy rynek zbytu w Falltyl, co sprawiło, że powstało tam duże miasto handlowe oferujące towary po rozsądnych cenach.
Oferta Targowiska jest tak korzystna, jakby w mieście zbudowane były dwie takie struktury

Ynthil
Ynthil to elfickie miasto, które sympatyzuje z mrocznymi elfami. Powód tego uczucia staje się jasny, gdy przybysz wgłębi się w temat: podobnie jak w przypadku mrocznych elfów, Ynthil posiada bardzo silną Gildię Złodziei i bardzo dobrze sobie radzi w kwestii handlu dobrami, tajemnicami i sekretami.
Gildia Złodziei ujawnia więcej informacji

Aglan
Droga do Aglan wiedzie poprzez długą i wąską kotlinę; gdy wróg się nią przemieszcza, jego umysł jest nękany gniewem lasu, przez co ruchy są o wiele mniej pewne. Jedynie najodważniejsi potrafią się oprzeć tym czarom, cała reszta po dotarciu do celu podróży staje się łatwą zdobyczą dla obrońców miasta.
Obniża atak atakujących o 1

Vintyl
Podczas Wojny Krwawego Księżyca, Vintyl zdołało przetrzymać ciężkie oblężenie. Earol, który potrafił przeżyć na połowie racji żywności przez dwa miesiące ciężkich walk, dowodził obroną twierdzy. Aby uczcić swojego wielkiego poprzednika, wszyscy bohaterowie, którzy trafiają do miasta, za swoje usługi żądają połowę zasadniczej, stosowanej wszędzie indziej, stawki.
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy

Tharlin
Tharlin otoczone jest prastarymi drzewami; zgodnie z prawem i tradycją, nie wolno ich ścinać. Zamiast tego mieszkańcy miasta sadzą młode drzewka, które następnie hodują i przycinają stosownie do swych potrzeb.
Większa ilość drewna dziennie

http://i.imgur.com/iJUZJXf.jpg



http://i.imgur.com/jF7baJ8.jpg



http://i.imgur.com/EWiKAtj.jpg



http://i.imgur.com/BHtNaIS.jpg



http://i.imgur.com/Tvv3rTd.jpg


Nimfy to małe, leśne duszki, nieszkodliwe, dopóki nikt nie zagraża ich domom. Ich ciosy mogą zranić więcej niż jedno stworzenie na raz, a ich mały rozmiar i szybkość sprawiają, że wróg nie może kontratakować.

http://i.imgur.com/HjJ2hmp.jpg


Rusałki to bliskie krewne Nimf, żyją na wyższych gałęziach drzew Kersyl. Ich niewielkie ciała i wielka prędkość razem dają możliwość atakowania kilku istot podczas jednej tury i powrotu na miejsce, nim wróg zdąży skontrować. Ponadto związek Rusałek z drzewami pozwala im na przywoływanie podczas walki zaklęć związanych z naturą.

http://i.imgur.com/4qdtFy1.jpg


W najbardziej niezgłębionej gęstwinie Irollany żyją Driady. Te tajemnicze istoty rzadko kiedy stają się widzialne dla innych, zamiast tego poświęcając cały swój czas potężnym drzewom, którym służą. Dlatego drzewce oddają im taką cześć. Ich rany często goją się pod wpływem drzewnych duchów. Z wdzięczności do Driad, drzewa błogosławią się zdrowiem lasu.

http://i.imgur.com/zEHAq2k.jpg


Należące do elity sylvańskich wojowników, pewne elfy poświęcają życie na studiowanie tajników sztuki walki znanej jako Taniec z Ostrzami. Tancerze Ostrzy polegają na unikach i szybkich, finezyjnych pchnięciach, dlatego nie noszą pancerzy, co czyni ich podatnymi na ataki przeciwników.

http://i.imgur.com/FVALAJ0.jpg


Pewni wojownicy elfów przekraczają granice wyznaczone treningiem Tancerzy Ostrzy ucząc się stylu walki, który pozwala im atakować zarówno bliskie, jak i dalsze cele. Błyskawiczne i skoordynowane ruchy Tancerzy Wojny umożliwiają im zadawanie ciosów wszystkim jednostkom wroga znajdującym się w pobliżu.

http://i.imgur.com/wa6stCn.jpg


Ci wojownicy szkolili się na najlepszych szermierzy elfiego świata. Poruszają się z niezwykłą zwinnością, podobni do piór na wietrze. Umiejętności Tancerzy Wiatru dają im prędkość i celność, która powoduje, że ich ostrza przypominają liście pochwycone przez powietrzny wir. Niewielu potrafi przetrwać ciche uderzenie tej broni.

http://i.imgur.com/9cCtYum.jpg


Mówi się, że pieśń elfów jest ich najpotężniejszą bronią. Do tego samego wniosku doszedł również król elfów Findan, który nakazał wyszkolić najlepszych elfich pieśniarzy na swoich gwardzistów. Melodia płynąca z ust tych wojowników w połączeniu z tańcem wojny stanowi najlepszą broń w walce z o wiele silniejszymi przeciwnikami.

http://i.imgur.com/N709vod.jpg


W czasach pokoju Myśliwi dostarczają miastom Sylvan jedzenia. Ich umiejętność i siła wzbudza wśród mieszkańców szacunek. Przemierzają całe Irollan, żyją w zgodzie z Naturą i jej niepisanymi prawami. Nigdy nie zabiją bez wyraźnego powodu. Jednak podczas wojny nie mają skrupułów co do wykorzystania swoich zdolności rażenia wrogów celnymi strzałami z dużej odległości. Ich tajemniczy kontakt z magicznym łukiem elfów pozwala im wystrzeliwać dwa razy nim wróg zdąży mrugnąć.

http://i.imgur.com/rARP6Ft.jpg


Mądrzy i honorowi myśliwi elfów stworzeni są, by chronić lasy przed wszelkimi najeźdźcami. Znani z szybkości swoich ciosów, mogą oddać dwa strzały, nim wróg mrugnie okiem. Specjalne zaklęcia nałożone na ich strzały sprawiają, że zadane nimi rany gorzej się goją.

http://i.imgur.com/wlgoOEx.jpg


Przerażający widok dwumetrowego łuku Mistycznego Łucznika wywoła strach u każdego, kto zapuści się między dęby Irollany chcąc uczynić coś złego. W zastawionej przez nich pułapce żadna zbroja nie ochroni przed potęgą przebijających się przez pancerze ciężkich strzał, uderzających z siłą zdolną odrzucić w tył bezbronnego wroga.

http://i.imgur.com/o1eXfX7.jpg


Tropiciele to elitarni strzelcy w armiach Sylwanu. Zajmują się głównie polowaniem na wojennych niedobitków. Kryją się w cieniu koron drzew, by znienacka zaatakować swoich przeciwników deszczem strzał.

http://i.imgur.com/HK7kgZp.jpg


Jako prawdziwi synowie natury, wielcy Druidzi do mistrzostwa opanowali magię ziemi i lasów, i mogą wzywać pomoc, gdy znajdą się w potrzebie.

http://i.imgur.com/wWflXPD.jpg


Jako prawdziwi synowie natury, Wielcy Druidzi do mistrzostwa opanowali magię ziemi i lasów, korzystają z jej wsparcia, gdy znajdą się w potrzebie. Łącząc się ze sprzymierzeńcami podobnie jak łączą się ze wszystkim, co żyje, Wielcy Druidzi mogą przenosić niewykorzystany zapas własnej energii magicznej na sojuszniczych bohaterów.

http://i.imgur.com/E150Q3k.jpg


Arcydruidzi Irollany znają wszystkie największe sekrety elfiej magii. Ci przerażający czarodzieje zdolni są powstrzymać całą armię, gdy tylko dotrze do granic Wielkiego Lasu. Ich zdolność do przeniesienia części swej magicznej mocy na żołnierzy, którzy stają się dzięki temu łowcami, często może okazać się bezcenna na polu bitwy.

http://i.imgur.com/jLl2LDZ.jpg


Od czasów szóstego zaćmienia ilość druidów zamieszkujących lasy Irollan drastycznie spadła. Większość druidów obawiając się całkowitego zniszczenia zaczęła masowe szkolenia przyszłych kapłanów ziemi. Wielu jednak nie posiadało wystarczającej mocy magicznej, by je ukończyć. Ci którym się to nie udało dostali nową szansę jako strażnicy granic i opiekunowie świątyń.

http://i.imgur.com/s8aePkE.jpg


Jednorożce to siła natury i jako takie są dla elfów święte. Są uważane za zwierzęta-totemy dla całego Irollan. Mówi się, że wraz ze śmiercią ostatniego Jednorożca zginie całe królestwo elfów. I choć prawdziwość tej legendy nie została nigdy potwierdzona, ich aura ochrony przed magią pomaga chronić towarzyszy walki przed magią nieprzyjaciela.

http://i.imgur.com/swFWKA9.jpg


Srebrne Jednorożce, potężni sprzymierzeńcy elfów, wychodzą z samego serca lasu, aby przegnać każdego najeźdźcę. Ich aura ochrony przed magią pomaga chronić wszystkie stworzenia przed magią nieprzyjaciela. Atakowi Srebrnego Jednorożca towarzyszy jaskrawy błysk, wydobywający się z jego rogu i mogący na pewien czas oślepić wroga.

http://i.imgur.com/h5M6Fx2.jpg


Białe jednorożce to rzadkość nawet w Irolannie. Można je spotkać tylko w jednym miejscu, niedaleko od Miedzianej Doliny i Jeziora Kryształowego. Elfy oddają im cześć, ponieważ tylko jednorożce wiedzą, jak osiągnąć stan błogosławieństwa.

http://i.imgur.com/G0XOD6S.jpg


Jako żywe ucieleśnienie samego lasu, Drzewce powstają na życzenie najpotężniejszych druidów. Istnieje legenda, która mówi, że gdy pierwsze elfy zapuściły się wgłąb pierwotnego lasu, Drzewce już tam na nich czekały, gotowe poprzysiąc im dozgonną lojalność.  Nie należy dać się zmylić przez ich niezdarny sposób chodzenia - dzięki swoim mocnym ciałom są odporne na ciosy, a każdy przeciwnik walczący z Drzewcem zostaje oplątany przez jego korzenie i pnącza.

http://i.imgur.com/ex6wf5N.jpg


Sam las odpowiada na wezwanie najpotężniejszych elfów. Enty są powolne, lecz mocne - najstarsze Enty mogą oplatać swoich przeciwników korzeniami i pnączami, ponadto mają dodatkową zdolność zapuszczania korzeni, co czyni je jeszcze trudniejszymi do pokonania.

http://i.imgur.com/AHrDmFn.jpg


Dzikie Enty uważa się za najstarszych mieszkańców Irolanny. Mówi się, że pamiętają one dni, w których Brigitta, Matka Drzew, była zaledwie krzaczkiem. Dzikie Enty są do pewnego stopnia duchami lasu, wcieleniem jego gniewu i furii. Te potężne starożytne istoty zmiatają sobie z drogi wszystkich i wszystko, co im na niej stanie, a wroga atakują z siłą i szybkością tornada.

http://i.imgur.com/V7BxyjC.jpg


Zielone Smoki zadomowiły się w leśnych ostępach i świętych jaskiniach. Są potężnymi sprzymierzeńcami elfów z Irollan i bez wytchnienia chronią ich siedziby. Mogące zionąć kwasem Zielone Smoki potrafią zranić wiele stworzeń już przy pierwszym ataku.

http://i.imgur.com/gOHbKKG.jpg


Szmaragdowe Smoki są ulubionymi dziećmi Sylanny, w wyniku czego nie można ich skrzywdzić za pomocą Magii Ziemi. Tak jak ich młodsze rodzeństwo mogą zionąć kwasem, zmieniając swych przeciwników w nawóz dla wiecznie spragnionej ziemi.

http://i.imgur.com/PhMdIlE.jpg


Kryształowe Smoki słyną ze swej nieprzewidywalności. Te wspaniałe istoty zawsze potrafią nabić w boju przeciwnika w butelkę, ale nigdy nie wiadomo, co uczynią dalej.
   

http://i.imgur.com/LcsOhNO.jpg



http://i.imgur.com/5qZCZ1u.jpg



ŹRÓDŁO:Oficjalny portal internetowy Might & Magic

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mwsec1forum.pun.pl www.branchclosed.pun.pl www.winxclub.pun.pl www.just-rp.pun.pl www.elitserien.pun.pl