MIGHT&MAGIC HEROESV SEVENTH ECLIPSE

MIGHT&MAGIC HEROESV SEVENTH ECLIPSE


#1 2014-11-15 22:44:24

 Sylan

http://i.imgur.com/mVxJflp.jpg

Zarejestrowany: 2014-11-15
Posty: 26
Punktów :   

Przystań

http://imgur.com/EEK2nm0.jpg



http://i.imgur.com/TaiYupw.jpg



RASA: LUDZIE, ANIOŁY
PAŃSTWO:ŚWIĘTE IMPERIUM JEDNOROŻCA[
STOLICA:HIGHGUARD, DAWNY THALONGUARD
RELIGIA:ELRATH- SMOK ŚWIATŁA
BOHATER:RYCERZ



Święte Cesarstwo jest państwem teokratycznym, strzeżonym przez mężnych rycerzy i mnichów. Czczą oni Elratha, smoczego boga światłości, który obdarza ich magiczną mocą, czerpaną z podległej mu sfery żywiołów. Celem obywateli cesarstwa jest wieść życie zgodne z ideałami Elratha, czyli prawdą i czystością oraz kształtować świat na jego podobieństwo i szerzyć jego świętą światłość.

http://i.imgur.com/1jFTJOu.jpg



[SoS]



http://i.imgur.com/XtIqy6S.jpg

http://i.imgur.com/MIUyGxh.jpg

http://i.imgur.com/0dvTzMv.jpg

http://i.imgur.com/WIf7H6e.jpg



http://i.imgur.com/wBelsXX.jpg



Raczej “Prawo i Porządek” niż “Dobro i Miłosierdzie”
Prowadzone przez Anioły, wybrańców Elratha, dzieci Świętego Cesarstwa są przekonane o swojej zepsutej naturze, która musi zostać oczyszczona światłem ich boga. Najważniejsze dla nich to wieść życie, którym zasłużą sobie na przebaczenie Elratha, kształtować świat zgodnie z jego naukami i szerzyć jego świętą światłość.

http://i.imgur.com/GmKY0Oo.jpg



Na czele państwa ludzi stoi król lub królowa. Tron przekazywany jest dziedzicznie. Święte Imperium podzielone jest na kilka księstw, z których każde posiada własnego księcia. Księstwo z którego wywodzi się głowa państwa nazywane jest Imperialną Prowincją i przeważnie ma najwięcej wpływu na sprawy związane z królestwem. Obecnie najważniejsze osoby w państwie to:

Prowincja Imperium- Królowa Fiona Unicorn [48] (samotnie władająca Imperium, nazywana Żelazną Damą, matka przyszłego następcy tronu Stefana Unicorn'a [22] i Nadii Stag [25])
Księstwo Jelenia-Rufus Stag [34] (pochodzi z bocznej linii Stagów, przyjął pozycję księcia po kuzynie Eidanie Stagu, który zmarł na nieznaną chorobę, mąż Nadii Stag [25])
Księstwo Gryfa- Cedrik Griffin [12] (nazywany bękartem, wielu podejrzewa, że jest on dzieckiem poprzedniego księcia Borysa Griffin'a [42 zm.] i chłopki, a nie żony Borysa Celeste Griffin [36])
Księstwo Charta-Edgar Greyhound [34] (młodszy brat bliźniak Rufusa Staga [34], mając 6 lat został oddany Chartom w celu poświadczenia nierozerwalności sojuszu, w wieku 16 lat poślubił Emmę Greyhound [28])
Księstwo Wilka- Gerard Wolf [56] (doradca królowej Fiony, bezdzietny, posiadał cztery żony: Grację Wolf [31 zm.], Cyntię Wolf z rodu Stag [27 zm.], Ewę Wolf z rodu Crow [26 zm.] oraz Lukrecję Wolf z rodu Bull [20 zm.], wszystkie zmarły w niewyjaśnionych okolicznościach)
Księstwo Żmija-Briam Wyrm [22] (najmłodszy syn Aurory Wyrm [64]- do niedawna pełniącej funkcję Zarządcy Karthal i pobliskich ziem, to ona wyszła z inicjatywą o przyłączenie Agyn do Imperium po zniszczeniu jej królestwa przez tsunami)
Księstwo Kruka-Ramona Crow [24] (nazywana Niesforną Księżniczką, planuje zostać rycerzem, a nie żoną i matką przyszłych książąt)
Księstwo Sokoła-Edmund Falcon [30] (Samozwańczy Król, utrzymuje że jest potomkiem Brendana Falcona, który po upadku Imperium Sokoła uciekł przed demonami do Wolnego Miasta Eridan's Crossing, gdzie porzucił swoje nazwisko w celu ochrony. Wielu władców ziem z księstwa jelenia było silnie związanych z Sokołami i pomimo tylu lat wielu zostało im wiernym marząc o powrocie dziedzica. Kiedy rozeszły się plotki o Edmundzie przyłączyli się do jego armii. Chcąc powstrzymać rewoltę królowa Fiona pozwoliła mu odtworzyć Księstwo Sokoła i wsparła go pieniężnie)
Księstwo Byka-Gordon Bull [38] (objął władzę w najgorszym momencie, księstwo było najeżdżane przez nekromantów i pogrążone w chorobie, dzięki jego niesamowitemu zmysłowi taktycznego przegnał armię Heresh ze swoich ziem i zapewnił kilka lat spokoju, zaraza nie oszczędziła również Gordona, chociaż udało mu się ujść z życiem to jednak nie obeszło się bez problemów- połowa twarzy została pokryta dziwnym nalotem, mąż Izoldy Greyhound [21]- siostra Emmy Greyhound [28]) [SoS]

http://i.imgur.com/YjHNhbx.jpg



http://i.imgur.com/b1horup.jpg



Święte Cesarstwo jest zamieszkane głównie przez ludzi, którzy odwrócili się od Ylatha, smoka powietrza, na rzecz Elratha, smoka światłości. Biorąc pod uwagę, że większość Aniołów wyginęła, Święte Cesarstwo zostało głównym ośrodkiem kultu tego boga.

Notka historyczna:
Niedawno królowa Fiona wydała dekret, na mocy którego to poszczególni księcia mogą sami wybrać główną wiarę na ich ziemiach, która będzie niejako bardziej uprzywilejowana.
I tak księstwa południa (Gryfici, Wilki, Byki, Charty oraz Jelenie) zdecydowanie poparli Kościół Światła (w 3 pierwszych księstwach zakazano nawet wiary w Ylatha). Natomiast nowo powstałe księstwa Sokoła, Ryby/Żmii oraz Kruka opowiedziało się po stronie Kościoła Powietrza. Jednorożce uznały oba Kościoły za równorzędne.
Flammschrein pozostało Świętym Miastem Kościoła Światła, natomiast Listmoor ustanowiono Świętym Miastem Kościoła Powietrza.
Obecnie tylko 30% ludności Imperium wyznaje wiarę w Ylatha. [SoS]

http://i.imgur.com/nGX1viY.jpg



Wspierani przez niedobitki Aniołów, obywatele Świętego Cesarstwa modlą się do Elratha o błogosławieństwa i cuda. W tym systemie wierzeń moc magiczna uzależniona jest od siły wiary. W przypadku Aniołów sprawa wygląda jednak trochę inaczej. Są oni bowiem Pradawne Rasy, bezpośrednio spokrewnioną z Elrathem i mają przyrodzoną znajomość magii światłości wraz z jej zasadami, czyli prawdą, sprawiedliwością i dążeniem do doskonałości.

http://i.imgur.com/HsraNrf.jpg



Raczej “Prawo i Porządek” niż “Dobro i Miłosierdzie”
Ciężkie oddziały szturmowe cesarstwa składają się głównie z konnicy, wspieranej przez ciężką piechotę (czyli gwardzistów, znanych ze swej dyscypliny i świetnej koordynacji bojowej) oraz oddziały łucznicze (w tym budzących uzasadniony lęk kuszników). Każdy szlachcic ma obowiązek zgromadzić, wyposażyć i wyszkolić własną miejscową milicję i zbrojnych. Komendę nad całą armią sprawuje arystokrata wyznaczony na to stanowisko przez cesarza. Teoretycznie zaszczyt ten może spotkać każdego. W praktyce jednak dostępują go bardzo nieliczni – cesarz po prostu nie ufa większości swoich wasali na tyle, aby dawać im do rąk taką władzę.

http://i.imgur.com/OWHZqYa.jpg



3 RSS: Powstanie Imperium Sokoła

28 – 40 RSS: Wojny Ognia. Ocalałe anioły przyłączają się do Imperium.

48 RSS: Imperium Sokoła przyjmuje wiarę w smoka światła.

843 RSS: Czwarte Zaćmienie- Ostatni Lot Sokoła.Demony niszczą stolicę. Przejęcie władzy przez Ivana Gryfa.

951 RSS: Piąte Zaćmienie– Wojna Szarego Przymierza. Nikolaj przejmuje tron po Alekseju.

969 RSS: Szóste Zaćmienie–Wojny Królowej Isabeli.Izabela przekazuje władzę Freydzie Jednorożec.

[SoS]

988 RSS: Przejęcie tronu przez Fionę Jednorożec.
994 RSS: Lata Krwawych Łez. Powstanie księstwa Żmija i Sokoła.

Notka historyczna:
Jak widać ostatnio trochę się pozmieniało. Stoneheim i Stormcliff po wydarzeniach znanych z DM zostały całkowicie zniszczone. Kataklizmy, których doświadczyli później ludzie wpłynęły na decyzję Fiony o wsparcie, a w konsekwencji włączenie Wolnych Miast do Imperium. Oczywiście nie odbyło się to bez kilku konfliktów (głównie ze strony kościoła). Powstały dwa nowe księstwa. Księstwo Sokoła, które zostało utworzone przez domniemanego potomka Sokołów oraz nowe Księstwo Żmija, które niegdyś podlegało Imperium.
W wyniku nieszczęśliwych zdarzeń spowodowanych kataklizmami ludność Wolnych Miast stanęła przed trudnym wyborem: zachować autonomię i zginąć, albo przyłączyć się do Imperium i zdać się na ich łaskę. Wybrali to drugie.
Chociaż Wolne Miasta utraciły większość praw (głównie politycznych) to prawo do swobodnego wyznawania wiary w Ylatha pozostało (co oczywiście nie zniechęciło Kościoła Światła do wybudowania w nich kilku świątyń).

http://i.imgur.com/EWiKAtj.jpg



http://i.imgur.com/OR83aNo.jpg



Jako czempioni realizujący z pozoru niewykonalne zadania i mający za gwiazdę przewodnią swą własną wiarę, paladyni odpowiedzieli na wezwanie Elratha, smoczego boga światłości. Uroczyście poprzysięgli przestrzegać zasad swego boga i bronić królestwa przed wszelkimi wrogami. To przyrzeczenie jest magicznie wiążące i zsyła na nich błogosławieństwo potężnych mocy. Z tego też powodu paladyni pełnią rolę przewodników i żyją otoczeni szacunkiem ludu, uznaniem sprzymierzeńców i strachem wrogów.

http://i.imgur.com/V6eLN8K.jpg



http://i.imgur.com/tfowEst.jpg


Alaryk
Jako przesadnie fanatyczny kapłan Elratha i megaloman, Alaryk łatwo dał się zwieść udającej Izabelę Biarze i jej obietnicom potęgi i chwały. Porzucając nie do końca świadomie kult Elratha, Alaryk coraz to głębiej pogrąża się w utkanej przez Biarę sieci prześladowań, morderstw i paranoi.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE:

http://i.imgur.com/dzyAiER.jpg


Freyda
Uderzaj jak błyskawica, to motto Freydy. Podczas lat spędzonych na studiowaniu w Imperialnej Akademii Strategii często zaskakiwała instruktorów śmiałymi rozwiązaniami opartymi na forsownym marszu, atakach z zaskoczenia i szybkim okrążeniu. W głębi serca Freyda zawsze z niecierpliwością oczekuje kolejnego starcia, by móc wypróbować nowe pomysły i taktyki. Choć niektórzy szeptali, iż otrzymała awans tylko dlatego, że jest córką Godryka, nieprzerwany ciąg błyskotliwych zwycięstw i przykładne dowództwo zamknęły usta nawet najbardziej cynicznym krytykom jej talentów.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE:

http://i.imgur.com/RloUMrn.jpg


Rutger
Rutger znany był głównie jako włóczęga, wolny duch i podróżnik, zanim pobór zmusił go do wstąpienia w szeregi księstwa Wilka, wchodzącego w skład Imperium Gryfów. Korzystając z doświadczeń, które nabył podczas lat swawoli, Rutger wykorzystuje każdą ścieżkę, przejście i skrót, by przyspieszyć tempo przemieszczania się swych oddziałów. Im szybciej wojna się zakończy, tym szybciej Rutger powróci na szlak, który zdaje się cały czas go wabić.
UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE:

http://i.imgur.com/EJPOHcC.jpg


Vittorio
Jako weteran wielu potyczek z niesfornymi Wolnymi Miastami na południowo-wschodniej granicy Imperium Gryfów, Vittorio jest ekspertem w sztuce prowadzenia oblężeń. Spędził lata na udoskonalaniu zarówno projektów, jak i sposobów użycia maszyn oblężniczych, wierząc święcie, że życie wielu żołnierzy można uratować doskonaląc technologię wojskową. Co prawda jego radykalne projekty techniczne mogą przysporzyć ciekawych doznań u testujących je po raz pierwszy załóg, generalnie przyjmuje się jednak, że jego sprzęt nie nadaje się w zasadzie do niczego.

http://i.imgur.com/UBveTF9.jpg


Duncan
Choć Duncan pochodzi z prastarego rodu, którego ziemie (a także krew) wywodzą się z osławionej dynastii Falconów, serce jego nie pragnie oglądać okazałych sal królewskiego dworu, lecz połacie skąpanych w słońcu pól i okryte kurzawą drogi, na których czekają przygody. Zniecierpliwiony arystokracją i arystokratami, Duncan oddał się wędrówkom. Niewiele jest w królestwie miejsc, których jeszcze by nie widział.

Giar
"Szybkość to na wojnie podstawa"- przekonuje Giar. Kto pierwszy uderza, ten wygrywa." Dlatego też sporo uwagi poświęca kawalerii, która jego zdaniem stanowi główny atut na polu bitwy.

Glen
Brat Vittorio, Glen, zawsze chciał być taki jak jego znany krewniak. Skoro Vittorio uznany został za wybitnego specjalistę od machin wojennych, Glen zdecydował się podążyć w jego ślady. Co więcej, chce przebić jego dokonania.

http://i.imgur.com/f7s8eLc.jpg


Godryk
Godryk jest słusznie przedstawiany jako wzór cnót rycerskich i przykład idealnego wojownika. Wymaga najwyższej odwagi i lojalności zarówno od siebie, jak i podległych mu ludzi. Godryk wzbudza respekt gdziekolwiek się pojawi. Oddziały ufają mu bez zbędnych pytań, gdyż historia jego czynów oraz łaska, jaką obdarza go Elrath, umacniają wiarę, że sama obecność Godryka na polu walki jest gwarancją zwycięstwa.

http://i.imgur.com/btBYfNw.jpg


Izabela
Jedyne dziecko rodziny rządzącej księstwem Greyhound, Izabela została wychowana w izolacji, w otoczeniu niań i służby. Teraz, gdy zaczęła się wojna, młoda królowa czuje się w obowiązku przyjść z pomocą Imperium. Skoncentrowana na tym celu, Izabela wykorzystuje swoje zasoby - bogactwo i szlachetne urodzenie - z poświęceniem i bez zastanowienia.

http://i.imgur.com/9YoaAz3.jpg


Maeve
Genialna, choć osaczona Meave to zaangażowana władczyni, która rozpaczliwie stara się wyrwać swoje imperium z równi pochyłej. Starając się zapewnić przyszłość rozbitemu Imperium Sokołów, a równocześnie odpierając inwazję demonów, Maeve może polegać tylko na swoim oddaniu ideałom rycerskim i nieugiętej wierze w Smoka Światła.

http://i.imgur.com/bVbYTCE.jpg


Laszlo
Wywalczył sobie wysoki status, choć jest niskiego urodzenia i ma nieco mroczną przeszłość. Ciężkie próby, z których Laszlo wyszedł zwycięską ręką, umocniły jego charakter i utwardziły serce. Pokryty szramami, srogi i bezlitosny, wdziera się w szeregi wroga jak huragan. "Królowie pola bitwy", jak szumnie nazywa swoją piechotę, nie mają zbytniego wyboru, jak tylko podążać za swym przywódcą, dokonując - często niechcący - aktów niezwykłego męstwa.

http://i.imgur.com/wHBGZbM.jpg


Ellaine
Ellaine służyła honorowo w królewskiej armii podczas Wojny Zaćmienia, potem zaś powróciła do swej posiadłości, by zarządzać nią w sposób mądry, litościwy i zgodny z przyjętymi prawami. Pomimo dość kiepskiego stanu, w jakim zastała dworek, jej ciężka praca przyniosła owoce: posiadłość rozrosła się i prosperuje. Teraz Ellaine powróciła na wojnę i dowodzi regimentem wieśniaków, którzy wykazują się pod jej dowództwem niezwykłą odwagą, pamiętając jej dobre serce i prawe uczynki z czasów pokoju.

http://i.imgur.com/5M2geki.jpg


Ornella
Ornella zalicza się do kręgu najwyższej arystokracji Księstwa Byka. Włada ona terenami na południowym wschodzie Imperium Gryfów. Podczas Wojny Królowej Izabeli spotykała się często z przywódcami przybyłymi z leżących nieopodal Srebrnych Miast i Heresh, zwłaszcza zaś z Wampirzym Lordem Giovannim. Pozostali oni sprzymierzeńcami i przyjaciółmi, nawet po upadku sojuszu między Izabelą a Markalem.

http://i.imgur.com/LWjFebH.jpg


Dougal
Choć Dougal jest, tak jak jego towarzysze, oddany walce ku chwale Imperium Gryfów, to jego lojalność jest podszyta sporą dozą pragmatyzmu. Ponieważ Dougal wierzy, że najlepszy wróg to taki, który jest martwy zanim dotknie żołnierza Gryfa, to od wielu lat specjalizuje się w szkoleniu i wyposażaniu łuczników. Strzelcy podzielają jego przekonania i wierzą, że dopóki on jest ich dowódcą, nic im nie grozi.

http://i.imgur.com/uUy2jpd.jpg


Andreas
Choć Andreas to w głębi serca dobry człowiek, łatwiej mu wykonywać niż kwestionować rozkazy. Jego niechęć do martwienia się o etyczne i moralne aspekty wykonywanych poleceń czynią go użytecznym dowódcą. Istnieje jednak zagrożenie, że w ten sposób poświęca - kawałek po kawałku - swoje człowieczeństwo.

http://i.imgur.com/1hbNnSd.jpg


Lorenzo
Choć z wierzchu zdaje się, że Lorenzo to dandys i dowcipniś, mówi się, że pochodzi z rodziny posiadającej mroczne sekrety i przekazującej sobie mroczną tradycję. Bez względu na to, jego ród szybko urósł w siłę po powrocie Izabeli z Sheogh, chociaż krewni martwią się rozrzutnością, z jaką traktuje swą świeżo zdobytą moc.

http://i.imgur.com/bvyjHVP.jpg


Waleria
Valeria jest najstarszym dzieckiem lorda Fulberta z Księstwa Wilka. Wychowana na szlachetnego wojownika i paladyna Elratha, lojalnie walczyła ramię w ramię z wojskami świętej Izabeli i Alaryka. Kiedy jednakże objawili oni swe prawdziwe oblicza - zabili jej ojca i odebrali jej ziemie - postanowiła się zbuntować. Pochwycona i wrzucona do więzienia odczuwa bezgraniczną furię. Szuka zemsty na swych oprawcach bez względu na to, z kim będzie musiała się sprzymierzyć.

http://i.imgur.com/Yyl4HPK.jpg


Benedykt
Benedykt stanowi latorośl rodu przesiąkniętego starożytną zemstą. Wzrasta pośród przysiąg krwawej wendetty. Jego rodzeństwo lepiej radziło sobie z bronią, dlatego w desperackim porywie, by zyskać potęgę i szacunek, zaprzysiągł służbę najbardziej fanatycznemu odłamowi nowego kościoła Alaryka. Jest teraz przywódcą w armii królowej Izabeli, ale jego walka o pozycję i potęgę mogła zniszczyć to, co pozostało z jego duszy.

http://i.imgur.com/mf4Fra4.jpg


Bertrand
Bertrand lubi dużo wypić, lubi też tytoń, ale jako wódz wojowników nigdy nie czuje się lepiej niż wtedy, gdy stoi na polu bitwy i prowadzi swych ludzi prosto w paszczę wrogich fortyfikacji. Nie interesuje go teologia, religia, polityka, arystokracja, bogowie czy filozofia. Zawsze znaleźć go można pośród gęstwy zachęconych do boju żołnierzy, których prowadzi do kolejnego zwycięstwa.

http://i.imgur.com/KVt3liQ.jpg


Gabrielle
Słaba fizycznie z powodu choroby w dzieciństwie, Gabriela, złożyła sobie ponure przyrzeczenie, że i tak nauczy się służyć swemu królestwu w boju. Studiowała hodowlę gryfów, oswajając i inspirując te groźne istoty do brania udziału w bitwach. Odnalazłszy sens i spełnienie w swej roli, spogląda przez palce na krążące wokół pogłoski o swych dowódcach.

http://i.imgur.com/W5cuNgu.jpg


Klaus
Poddany rygorystycznemu treningowi, lecz pochodzący ze zubożałej szlachty w Imperium Gryfów, Klaus zapewne pozostałby nieznany, gdyby nie łut szczęścia. Rzucony w wir niezwykle wymagającego turnieju na skutek pomyłki w dokumentach, zdobył serce tłumu wysadzając z siodła największych rycerzy Imperium. Od tej pory jest wzorem dla wszystkich konnych jednostek.

http://i.imgur.com/XbG4WqB.jpg


Irina
Najwcześniejsze wspomnienia Iriny dotyczą Gryfów, gdyż wychowała się w rodzinie cenionych hodowców tych istot. Wyrosła ucząc się mocnych i słabych stron tych bestii, zaś gdy dotarły do niej wieści o wojnie, ochoczo przybyła razem ze swoimi podopiecznymi, by mogli wykazać się tam, gdzie ich najbardziej potrzebowano. Dzięki Irinie Gryfy stają się wyjątkowo zdrowe i łatwe do kontrolowania.

http://i.imgur.com/LbJh6p3.jpg



http://i.imgur.com/UxKubNS.jpg



http://i.imgur.com/EWiKAtj.jpg



http://i.imgur.com/fQZoCPQ.jpg



http://i.imgur.com/NSih2lS.jpg



http://i.imgur.com/mg93rIU.jpg



Brookshire
Założone przez króla Nikolaja jako ośrodek szkoleniowy, miasto to błyskawicznie przyciągnęło herosów, którzy przybyli tu z nadzieją zdobycia sławy w bitwach toczonych pod wodzą ich charyzmatycznego króla.
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy.

Ashwick
Uważając miasto za schronienie demonów, wielu omija Ashwick z daleka. Powodem ich przypuszczeń jest smród licznych siarczanych mokradeł i błotnych sadzawek znajdujących się w okolicy. Ich zawartość stanowi główne źródło dochodu mieszkańców miasta.
+2 siarki tygodniowo.

Bailey
Niegdyś było to jedynie obozowisko kilku namiotów skupionych wokół wozów nad rzeką. Jednak z czasem miasto to rozrosło się do rozmiarów tętniącego życiem centrum handlowego. Obecnie w Bailey można znaleźć wszystko, czego dusza zapragnie, i to po rozsądnej cenie.
Oferta Targowiska jest tak korzystna, jakby w mieście zbudowane były dwie takie struktury.

Balmville
W gęstwinach wokół Balmville rosną zioła o cudownych wprost właściwościach; miejscy znachorzy wytwarzają z nich lecznicze balsamy i eliksiry. Miejscowi posługują się owymi ziołami tak biegle, że ogłosili swe miasto Stolicą Lecznictwa.

Castlegate
Celem budowniczych wznoszących mury granicznego miasta Castlegate było skonstruowanie silnych murów obronnych zdolnych do powstrzymania każdego ataku. Burzliwa historia Castlegate udowodniła, że budowniczy znakomicie wywiązali się ze swej roli.
Mury, Wieże Strzelnicze i Brama mają 50 punktów życia więcej.

Chillbury
Plotka głosi, że picie wody z jezior i źródeł znajdujących się w okolicy Chillbury przynosi szczęście tym, którzy tam mieszkają. Nikt nie wie, czy tak jest naprawdę, ale hazardziści są raczej ostrożni, kiedy grają w kości z kimś z miasta.
Zwiększa szczęście bohatera broniącego miasta o 1.

Sheller
Mieszkańcy tego miasta znaleźli dla siebie szczególne miejsce na rynku usług. Biegłość w odlewaniu metali i znajomość form sprawiła, że znacznie rozwinęli umiejętność tworzenia wszelkiego rodzaju pocisków. Ich odlewnie nie wytwarzają dużych rzeczy i specjalizują się raczej w tworzeniu amunicji najwyższej jakości.
Koszt produkcji Wozu z Amunicją jest trzy razy mniejszy.

Cogston
Skryte pośród gęstych lasów Cogston stało się domem dla tych, którzy lubią łatwo zdobywać pieniądze unikając przy tym rozgłosu. Niewielu zna ścieżki prowadzące do tego miasta, lecz ci, którzy już tu dotrą, wynagrodzeni zostają obficie wszelkimi najnowszymi pogłoskami i tajemnicami.

Northcross
Przedsiębiorczy mieszkańcy Northcross postanowili zbić kapitał na lokalizacji swojego miasta na skrzyżowaniu szlaków handlowych i nałożyli niewielką opłatę za prawo przejazdu. Dzięki temu do miejskiego skarbca płynie nieprzerwany strumień monet.
Przychód jest zwiększony o 250 szt. złota.

Glenheim
Wielu ludzi zastanawia się, jakim cudem miasto Glenheim zawsze jest w stanie wystawić kilku swoich młodych mężczyzn do treningu na wojownika; i choć większość miejscowych wzrusza ramionami słysząc to pytanie, to stare wiedźmy chytrze mrugają, wskazując głową rzekę, gdzie umiejscowiona jest stara świątynia bogini płodności.
Tygodniowy przyrost Zbrojnych i Krzyżowców jest zwiększony o 1.

Greystone
Greystone nazwę swą wzięło od wielkich, szarych skał rozsianych w swej okolicy. Skały owe zawierają niespotykanie wysoką ilość rudy, toteż wydobywanie jej jest głównym zajęciem mieszkańców Greystone.

Palespring
Przez lata uważano, że to złe duchy zatruły dolinę znajdującą się na odległym końcu miasta. Prawda okazała się jednak znacznie bardziej prozaiczna - pewien Alchemik przejeżdżający przez miasto wykrył w skałach i strumieniach niezwykle wysokie stężenie rtęci.
+2 rtęci tygodniowo.

Merlon
Merlon, założone pośród lasów, pól i krzewów, zawsze było ulubionym miejscem myśliwych, od czasu, gdy było jedynie malutką osadą. Obecnie miasto to uważane jest za stolicę łuczników - to doskonałe miejsce na zakup broni, zapasów, zasięganie porad, zdobycie przewodników i wypchanych zwierząt.

Millfield
Millfield i teren wokół tego miasta znany jest w Imperium Gryfów jako “kraina młynów”. Od niepamiętnych czasów tereny te dostarczały chleba reszcie kraju. Chłopi chętnie przybywają do Millfield, zdając sobie sprawę z tego, że łatwo będą tu mogli znaleźć pracę.
Tygodniowy przyrost Chłopów i Szeregowych jest zwiększony o 2.

Vigil
W Vigil znajduje się wielkie mauzoleum, gdzie pochowani są wspaniali herosi i wojownicy Imperium Gryfów i Falconów. Wystawy prezentujące ich broń oraz arrasy pokazujące dokonania zdobią ściany budynku; każdy wojownik pochodzący z Vigil, jeśli idzie na wojnę, będzie odważnie walczył, by zasłużyć na podobną chwałę.
Zwiększa morale bohatera broniącego miasta o 1.

Stormdale
Stormdale znajduje się w wąskim jarze, w którym stale wieją silne wiatry. Na przestrzeni wieków jego umocnienia zostały tak dopracowane, że stacjonujący tam garnizon chroniony jest przed strzałami przeciwników przez podmuchy wiatru znoszące je z celu. Każdy atakujący musi zmierzyć się z trudnymi wzniesieniami, nierównościami terenu i podmuchami wiatru.
Zwiększa atak i obronę bohatera broniącego miasta o 1.

Timberwood
Magazyn na surowce w Timberwood to dar od mrocznych elfów dla ludzi. Upamiętnia on traktat “Lasu i Zamku”. Obecnie rozległe lasy elfickie produkują dla mieszkańców Timberwood dwa razy więcej drewna, niż to zwykle bywa.
+1 drewna dziennie (wymaga Magazynu Zasobów).

Greystone
Greystone bierze swoją nazwę od wielkich, szarych klifów, które otaczają miasto. Klify te sławne są z powodu bogactwa żył minerałów, które można tam znaleźć oraz z tego, że kopalnie tam umiejscowione dają lepsze wydobycie rudy niż w przypadku zwykłej skały. Praca w przodkach na terenach skalnych kopalń to główne zajęcie mieszkańców Greystone.
+1 Rudy dziennie (wymaga Magazynu Zasobów).

http://i.imgur.com/EWiKAtj.jpg



http://i.imgur.com/BHtNaIS.jpg



Chłopi są podstawową pieszą jednostką Świętego Imperium Gryfów. Choć słabi i tylko częściowo przeszkoleni do walki, są bardzo liczni. Stanowią istotne źródło dochodu dla swoich panów.

Szeregowi to podstawowa jednostka piesza Świętego Imperium Gryfów. Są słabi i niezbyt wyszkoleni, ale liczni. Szeregowi potrafią w czasie bezpośredniej walki ogłuszyć przeciwnika.

Osiłki postrzegają okrucieństwo jako niezbędny środek do osiągania swoich celów. Ci twardzi wojownicy pozostają nieustraszeni w bitwie, miażdżąc przeciwnika, który staje im na drodze, kolejnymi ogłuszającymi ciosami.

Pikinierzy to główne siły zbrojne Świętego Imperium Jednorożca. Po reformie wojska jaką wprowadziła królowa Freyda większość chłopstwa zwerbowana do armii otrzymała odpowiednie szkolenie.

Łucznicy przydają się w bitwie do osłabienia szeregów przeciwnika przed bezpośrednią walką. Łucznicy Imperium Gryfów specjalizują się w strzelaniu zaporowym.

Strzelcy Wyborowi to w czasie bitwy klucz do osłabienia szeregów wroga przed bezpośrednią walką. Ich wielkie kusze uzbrojone w ciężkie pociski są szczególnie niebezpieczne na krótkim dystansie.

Kusznicy wspierają piechotę ostrzeliwując wroga deszczem strzał. Kiedy już zużyją całą swoją amunicję, przystąpią do walki wręcz. Ich skomplikowane kusze mają zasięg dwukrotnie większy niż zwykłe łuki.

Zbrojni to rdzeń sił obronnych Imperium Gryfów. Mogą wytrzymać wiele ataków, osłaniając sojusznicze jednostki.

Krzyżowcy to rdzeń sił Imperium Gryfów. Mogą powstrzymać szarże wroga, osłaniając ruch innych jednostek. Trudno jest ich pokonać, biorąc pod uwagę ich mistrzostwo w walce w zwarciu i w obronie - używają tarcz, by chronić pobliskie jednostki.

Wprawni zbrojni zawsze przydają się na polu bitwy. Noszący ciężkie zbroje i uzbrojeni w obosieczne miecze Fanatycy zawsze prowadzą ataki, przecinając się przez obronę przeciwnika i otwierając swej piechocie drogę do natarcia.

Gryfy to najszybsze oddziały Imperium, które nosi ich imię. Specjalizują się w ataku nękającym, który przypuszczają, wlatując w szeregi wroga. Są słabe w walce wręcz, ale zawsze bronią się do ostatniej kropli krwi.

Gryfy Królewskie to najszybsze oddziały swojego Imperium. Doskonałe w atakach nękających, które przypuszczają, wlatując w szeregi wroga lub atakując lotem nurkowym.

Od swych narodzin, Gryfy Bojowe uczą się jak znosić ból i równocześnie jak mścić się na tych, którzy ich atakują. Niewielu ma odwagę podejść do dorosłego gryfa, a co dopiero stanąć z nim do walki. Za każdym razem, gdy gryf zostaje zaatakowany lub zraniony, odpowiada z coraz większą wściekłością i siłą.

Kapłani są strażnikami wiary w Imperium Gryfów. Wkraczają do bitwy, atakując niewierzących i wszystkie frakcje mogące zagrażać Kościołowi Elratha. Nie biorą udziału w walce w zwarciu, ale ściągają gniew swojego bóstwa na głowy wrogich oddziałów.

Inkwizytorzy to strażnicy prawdziwej wiary w Elratha, Świętego Smoka Światła. Nie boją się wkroczyć na pole bitwy do walki przeciwko niewierzącym lub jakiemukolwiek wrogowi, który zagraża Kościołowi. Inkwizytorzy nie biorą udziału w bezpośredniej walce, Zajmują się ściąganiem na oddziały wroga gniewu Elratha, a własnych towarzyszy wspierają zaklęciami ochronnymi.

Prowadzeni przez wyższe siły Mroczni Kapłani to wrogowie tych, którzy mają czelność nie mieć wiary. Przyjmując "karzący" aspekt wiary, wolą zabijać niż chronić. Ostatniej komunii udzielają bezbożnikom za pomocą uderzenia potężną maczugą - wszelkie błagania o litość są bezcelowe.

Klerycy zajmują się głównie szerzeniem wiary w smoka światłości. Ci kapłani noszą zawsze przy sobie kostur zakończony świętym słońcem-symbolem Elratha, który w razie potrzeby może posłużyć jako broń przeciw bezbożnym.

Kawalerzyści to główne jednostki uderzeniowe Świętego Imperium Gryfów. Dosiadający potężnych koni, chronieni potężną zbroją, najlepiej spisują się, gdy atakują wroga z daleka, co pozwala im nabrać impetu.

Paladyni to elitarne oddziały Świętego Imperium Gryfów. Dosiadający potężnych koni i noszący ciężkie zbroje, najlepiej sprawdzają się, gdy mogą rozpędzić się w ataku na wroga. Paladyni posiadają też zdolność zdejmowania klątw, które wróg nałożył na ich towarzyszy broni.

Nic nie przeraża piechoty bardziej niż szarża ciężkiej kawalerii. Przebijając się przez wrogie szeregi, tratując żołnierzy przeciwnika, Czempioni zabijają swą potężną bronią każdego, kto stanie im na drodze, i zawsze przeżywają starcie.

Anioły są wcieleniem Elratha w Ashan i jako takie stanowią najdoskonalszy obraz jego mocy. Te istoty światła są niezwykle groźne w walce, a ich ataki zawsze niosą śmierć. Anioła nie można zabić; jeśli jego ciało jest zagrożone, zamienia się w czystego ducha, który dołącza do swojego pana.

Większe nawet od Aniołów są Archanioły. Jako zastępcy Elratha obdarzeni są zdolnością wskrzeszania poległych w boju bohaterów, którym dają  tym samym jeszcze jedną okazję, by służyć Panu.

Białe skrzydła tego Anioła skaziła krew wrogów - teraz ich szkarłatny odcień służy jako ostrzeżenie dla tych, którzy uważają anioły za wcielenie dobra. Serafowie istnieją nie po to, by być zbawcami niewinnych, ale by być najgorszą plagą swoich wrogów.

Cherubiny to potężne archanioły, które uczestniczyły kilkaset lat temu w wojnie przeciwko Bezimiennym. Teraz powracają do świata ludzi, by chronić ludzi przed zbliżającym się mrokiem.

http://i.imgur.com/Wr0reCT.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.europeistykalodz.pun.pl www.ronins.pun.pl www.earth2140.pun.pl www.wsowl2008.pun.pl www.ls09-11.pun.pl